Nxitja e bashkepunimit dhe levizshmerise perben grupe ekonomike
Objektivi me kryesor I projektit eshte “Krijimi I nje strategjie te orientuar drejt cilesise duke synuar vleresimin turistik te zonave pjesemarrese nepermjet rritjes te te mirave ne Shporten e Cilesise:
Llojet e sherbimeve qe ofrohen:
- 2 studime strategjike te identifikimit te situates aktuale te shportes se cilesise
- 2 studime te integruara ne lidhje me kriteret e cilesise per dhenien e logos / - 2 survejime identifikuese mbi shportat tipike dhe cilesore
- Nje dokument konkret per shperndarjen ne lidhje me permiresimin e logos ( trajnime – publicitet ) / fletepalosje projekti, gazeta dhe faqe facebooku
Rezultatet e projektit jane:
Synimi 1. Ndryshimi I sjelljes se paleve te interesuara lokale ndaj vizitoreve dhe udhetareve
Synimi 2. Promovimi dhe vleresimi per nje produkt turistiktjeter – terheqes e pse jo - turistik
Synimi 3. Permiresimi I sherbimeve ne zone
Synimi 4. Permiresimi I PBB-se dhe permiresimi i kushteve te punes
Synimi 5. Koordinimi dhe permiresimi I BNK-se per produktet tradicionale dhe lokale
Synimi 6. Strategjia e logos se cilesise per te krijuar nje strategji turistike sa me te qendrueshme